بیلبوردها تبلیغات در هرات

بیلبوردهای شهری از جمله ابزار تبلغاتی هستند که در این اواخر تعداد شان  در شهر هرات از سوی شاروای هرات  نصب گردیدند.

اما ریاست اطلاعات فرهنگ  خواهان جواز نشراتی برای پخش تبلیغات در این بلیبوردها شده است ، تا کنترول بیشتر به نشرات  در این بلیبوردها داشته باشد.

بیلبوردها بیش از آنکه ابزار تبلیغاتی باشند، یک رسانه به حساب می‌آیند؛ رسانه‌ای که می‌تواند پیام خود را به مؤثرترین شکل ممکن به مخاطب خود منتقل کند.

 که در این اواخر شاهد آن هستم که شاروالی هرات اقدام به نصب شماری از بلیبوردهای تبلیغاتی در داخل شهر نموده است که با قرارداد با شرکت های تجاراتی تبلیغات شان را نشر میکنند و عواید شان مربوط به شارولی می باشد.

اما محمد احسان سروریار رییس  اطلاعات فرهنگ می گوید که هر نوع نشرات رسانه یی مربوط به اطلاعات و فرهنگ میباشد و مکلف است که کنترول کند.

او افزود که هم اکنون آنها  نشرات این بیلبوردها را  تا زمان تهیه جواز نشراتی از مرکز قطع نموده است.

در همین حال فرهاد مجیدی سخنگوی شارولی هرات با رد گفته های رییس اطلاعات و فرهنگ مبنی بر فعالیت بلیبوردهای تلبیغاتی در شهر میگوید که شاروالی هرات مسول فعالیت این بلیبوردها می باشد.

او افزود که در سطع شهر انواع بیلبوردها نصب گردیده است که جز از تجهیزات شهری می باشد و عواید شان مربوط به ریاست شارولی می باشد.

این اقدام ریاست اطلاعات فرهنگ در پی آنست که  چند وقت قبل بلیبوردهای تصویری در مرکز کشور به مدت تقریبا یک ساعت تصاویر غیر اخلاقی را پخش نموده بودند.

اما شارولی هرات نصب بلیبوردها را به قصد جمع آوری بیلبوردها آهنی و افزایش زیبایی های شهری انجام داده است.

و آنها به شرکت های که جواز فعالیت  دارند قرار داد میکنندو تنها آنها میتوانند در این بیلبوردها تبلیغات شانرا نشر کنند.

گزارش : حامد مایار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد